CRM-järjestelmä lisää autokauppasi myyntiä.


Yleinen / keskiviikko, huhtikuu 13th, 2022

Tänä päivänä autoala on kilpailtu liiketoimintasektori, jossa asiakkaat ovat pääosin yksityishenkilöitä. Oli liiketoimintasi autokauppa tai jokin muu autoiluun liittyvä bisnes, niin asiakkaat tuovat leivän pöytääsi. Autokauppiaalla usein on ainakin kymmeniä, jopa satoja kanta-asiakkaita, joiden tyytyväisenä pitäminen tarkoittaa rahan tuloa kirstuusi. Varsinaisen myyntihomman lisäksi autoalan yrittäjän työ pitää sisällään paljon asiakassuhteiden ylläpitoa ja edistää työtä. Autokauppiaan ja asiakkaan välisen suhteen luottamusta ei voi ylikorostaa. Auto on kuitenkin monelle jokapäiväinen tuttava, jota ilman ei välttämättä pärjää. On tärkeää, että asiakas voi luottaa siihen, että auto on toimiva ja tarvittaessa nopeasti huollettavissa.

Asiakassuhteiden edistäminen ja ylläpitäminen vaatii tänä päivänä muutakin kuin kynän ja muistivihkon. Asiakkuudenhallinta järjestelmän, eli CRM-ohjelmiston hankkiminen on välttämätöntä, jos haluat edistää asiakassuhteitasi tuloksellisella tavalla. Kirjainyhdistelmä tulee sanoista Customer relationship management. Laadukas CRM-ohjelmisto on muutakin kuin vaan asiakasrekisterin ylläpitämistä varten suunniteltu apuväline. Tehokas asiakkuudenhallinta ohjelmisto kommunikoi yrityksesi muiden IT-järjestelmien kanssa saumattomasti. Parhaimmillaan CRM-järjestelmä itsessään sisältää jo kaiken oleellisen tiedon asiakassuhteista, joita voit hyödyntää lisämyynnissä helposti ja nopeasti.

Kerromme tässä artikkelissa sinulle asiakkuudenhallinasta ja siihen käytettävistä ohjelmista. Lime Technologies on asiakkuudenhallintaan erikoistunut innovatiivinen ja jatkuvasti itseään kehittävä yhtiö. Lime tarjoaa sinulle kokonaisvaltaisen tarpeisiisi räätälöidyn asiakkuudenhallinta järjestelmän. Firman verkkosivut löydät osoitteesta lime-technologies.fi.

Asiakas on tärkein kaikessa bisneksessä

Autokauppiaalla on usein paljon asiakkaita. Tutkimukset osoittavat, että hyvä asiakassuhde autokaupassa kantaa pitkälle. Tänä päivänä paljon autolla liikkuvat ihmiset päivittävät autojaan myös usein ja luonnollisesti kääntyvät ensisijaisesti tutun autokauppiaan puoleen auton hankintahetkellä. Kanta-asiakkaille mielellään tarjoat myös alennuksia autojen ja tarvikkeiden hinnasta. Mikäli sinulla on huoltoliike kauppasi yhteydessä, niin hyvä tapa sitouttaa asiakkaita on tarjota edullisia määräaikaishuoltoja. Kanta-asiakasohjelma on siis erittäin järkevää myös autokaupassa. Nykyaikana sosiaalisella medialla on sähköpostikampanjoiden lisäksi tärkeä rooli markkinoinnissa, asiakashankinnassa ja myynnissä. Laadukas asiakashallintaohjelma kommunikoi yrityksesi sähköpostijärjestelmän kanssa. Keskitetyt sähköpostikampanjat esimerkiksi ovat loistava tapa ylläpitää ja edistää asiakassuhteitasi.

Kokonaisvaltainen CRM-ohjelmisto yrityksesi kulmakivenä

Lime-technologies.fi tarjoaa sinulle kokonaisvaltaisen CRM-järjestelmän. Tarjolla on visuaalinen ja käyttäjälähtöinen järjestelmä, jossa on yhdellä alustalla kaikki, mitä tarvitset asiakassuhteen ylläpitämistä varten. Tarpeittesi mukaan kustomoidutut ominaisuudet mahdollistavat juuri sinun yrityksesi kannalta parhaan tavan hoitaa asiakassuhteita. Kaikki perustuu asiakasrekisteriin ja sen dynaamiseen ylläpitämiseen ja kommunikointiin muiden järjestelmien kanssa.

Asiakassuhteen ylläpitäminen ei ole vain suoraa myyntiä, vaan erilaista markkinointia ja informaation välittämistä myös silloin, kun asiakkaaseen ei kohdistu välittömiä osto-odotuksia. Tärkeää on, että löydät kaikki asiakastiedot samasta järjestelmästä. Limen ohjelmistot voidaan integroida muihin IT-järjestelmiisi sopiviksi, jolloin asiakkuudenhallinta on osa yrityksesi kaikkea toimintaa. Limen CRM-ohjelmisto mahdollistaa kaiken tämän. Asiakkuudenhallintaohjelmisto ei tietenkään korvaa persoonallista otetta asiakastyöhön, mutta hyvin monia asioita asiakkuudenhallinnassa voidaan automatisoida. Asiakkuudenhallintaohjelmisto on tavallaan sinun henkilökohtainen asiakassuhteistasi vastaava sihteeri, joka muistuttaa sinua asiakkaisiin liittyvissä tärkeissä asioissa, joista keskeisempiä ovat erilaiset määräajat ja markkinointi.

Laadukas CRM-ohjelmisto mahdollistaa tarpeisiisi sopivan yksilöllisen asiakastyön. Lisäksi kun juoksevat asiakkuusasiat on automatisoitu, niin sinulla vapautuu enemmän resursseja kaikkeen muuhun työhön. Lime-technologies.fi sivustolta löydät kaiken tarvittavan tiedon järjestelmästä, sen tilaamisesta ja integroinnista. Yritys on tunnettu supernopeasta ja tehokkaasta asiakaspalvelusta ja IT-tuestaan, eli voit luottaa myös siihen, että tarvittaessa apu on nopeasti saatavilla. Lime on tehnyt asiakkaistaan tutkimusta ja hyvin suuri osa Limen asiakasyrityksestä on onnistunut kaksinkertaistamaan liikevaihtonsa viiden vuoden aikana Limen ohjelmistojen avulla. Tutkimus myös osoittaa, että Limen ansioista asiakkuudenhallintaan käytetty työaika on viikossa vähentynyt jopa 20 tuntia. Mistään pikkuapurista ei ole siis kysymys.